We- we- wednesday

Hård träning på banan med fartlek och hoppövningar. Gick väldans bra och jag kunde cykla hem nöjd. Sen lunch och tidig middag sen gjorde jag mig i ordning för basketmatchen. Jag hade en biljett men under dagen kollade vi runt med folk om dom hade en biljett över eftersom Chris inte hade en och det var redan utsålt. Men som tur var så kom Julia tillbaka från Tyskland och hon skulle inte gå på matchen så Chris kunde få hennes biljett. Chaaatchiiing! Innan matchen cyklade jag över till svenska killarns hus och hälsade på deras nya roomate som var en tjej från Kalmar. A ville att jag skulle komma över och hälsa eftersom det kunde vara roligt för henne att lära känna en svensk tjej så att hon inte skulle känna sig så ensammen typ eller något... I alla fall jag cyklade dit, hon var trevlig, vi snackade lite sen var det roligt att träffa grabbarna igen. Jag gillar inte att umgås med svenskar här borta så mycket, men visst gör man lite undantag när man träffar några riktigt trevliga svenskar :)

Basketmatchen var jämn men vi vann och jag fick ta ett kort brevid maskoten, T har bilden på sin kamera så jag visar er den så fort jag fått den. Han hade velat ta en bild med maskoten med men han hann försvinna innan T kom på att han ockå hade velat ha en bild med honom. T var där med J, två tenniskillar, så dom gjorde oss sällskap sista delen av matchen eftersom dom satt någon annanstans i början av matchen.

GO AZTECS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0