Who's that chick?

IM BACK! Sorry för dålig uppdatering, jag har haft fullt upp med att leva livet och träna. Vi har börjat köra styrka på morgonen mån, ons och fredagar nu klockan sju och sen har vi träning klockan två igen. Fullt ös! Jag har haft träningsvärk hela veckan. Men förra veckan gick superfort, mitt skolschema är jättesoft. Känns inte ens som jag går i skolan, klasserna verkar bra förutom european studies klassen som är supertråkig samt research klassen som kommer vara mycket jobb. Hmm annars då jo livet leker, jag lever i en drömvärld. Shoppar, ligger vid poolen, träffar nytt folk, går ut och äter, umgås med mina underbara vänner. Känns verkligen hur underbart som helst nu, jag älskar mitt liv! Lite jobbigt att jag inte har fattat att skolan har börjat än, har inte läst någonting än så det kanske är dags att ta tag i lite läsande snart. Men just nu ska jag bara njuta för förr eller senare kommer skolan med alla prov och läxor dra igång för fullt och då är det bara att kämpa!



WOOOOHOOOO

P.S Jag ska försöka uppdatera lite oftare. D.S
Btw - kommer uppdatera lite om veckan som har gått, så håll utsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0