CAL - NEVADA CHAMPIONS!!!

Helgens tavling gick bra, vi tog poang i varje gren som vi tavlade i (for att ta poang till laget sa maste man komma bland top 8) och efter sondagens 4x400m stafett sa vann vart lag tavlingen!! Forra aret kom vi tvaa eller trea, sa coach var nojd! Trakigt att jag inte fick vara med och bidra till vinsten men jag var dar och bidrog med min narvaro och hejade pa alla som sprang, tog kort och filmade tjejernas lopp. Amy Brown sprang superfort, hon persa med tva sekunder - superduperbra! Chris vann 10k - sprang taktiskt och sag riktigt stark ut :) Igar kom vi hem och sen gick vi till Bar West i PB och kickade av Spring Break.

I dag vaknade vi upp och gick till Zanzibar och kakade brunch sen tranade jag pa banan och tjejerna sprang distans. Nu chillar vi har hemma, det pratas om att vi ska ga pa salsalektion ikvall men far se om vi orkar med det! Nu ska jag ta tag i tvatten - tvattmaskinen har varit trasig hela veckan men nu har dom antligen lagat den sa da blir det att tvatta tvatta.. Stadade aven rummet efter traningen och lagade jattegod mat! Toppenbra och chill dag!

Till Anonym - sag ditt meddelande och hoppas Emmys inlagg svarade pa din fraga. Bra jobbat Empan - valdant bra och intressant inlagg!

Igar nar en kille ville dansa med Sara she " gave him the face" - killen fattade ingenting och hon stod dar i bra tva minuter innan han fattade dissen och gav upp.. Om ni inte har sett videon sa maste ni se den for att fatta skamtet. Ska forsoka leta fram videon till nasta gang jag bloggar. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0