Emmy - I hope that the days come easy and the moments pass slow, And each road leads you where you want to go, And if you're faced with a choice, and you have to choose, I hope you choose the one that means the most to you...

And if it's cold outside, show the world the warmth of your smile,



Den här veckan så har jag fler lektioner inställda än vad jag faktiskt har lektioner... våra PHED lärare har åkt iväg till sunny San Diego för en konferans så vi har fått ett andra spring break. Jag är uppe efter midnatt och sover länge... I måndags sov jag till tjugo i tolv, och idag till halv elva... Igår kväll så gick jag över till OV, pluggade kinesiologi och fick massage på mina stela ben... sedan gick jag över till baseball killarna!
Nu sitter jag och väntar på att familjen och coach ska logga in på skype, om en timme blir det lunch i Dantes. Sedan står det ett häckpass på Columbia's track tillsammans med Meghan. Nu ska jag plugga inför mitt prov i Motor Learning på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0