Emmy - jag vill också packa ner mina saker i en väska, få ett sms/telefonsamtal, ta hissen upp, gå ut på parkeringen, få ett glatt återseende och stora, långa och kärleksfulla kramar från min familj

...Jag vill också vara en student som åker hem under Spring Break...

Meeen istället så sitter jag här...


...och tittar på när alla andra studenter utanför fönstret packar in i bilar som sedan kör dem hem till riktiga hemmet, till den goda hemlagade maten, hunden och allt annat jag saknar!!!!



Vårat dorm har stängt under lovet så jag bor i Meghans rum tills vi åker till Arizona på tisdag, Meg åkte till Puerto Rico idag.. jag. är. lagom. avundsjuk.... Nej nu ska jag gå över till Overlook, det är alldeles för tomt i korridorerna i Horan Hall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0