Emmy - we got to live like we are dying

OMG vilken helg det blev!!! Mark kom i fredags och sedan dess har det varit full rulle fram till midnatt igår...Vi gick på international night i fredags; åt supergod mat från världens alla hörn och såg på när (bland annat) svenskarna framträdde.. i lördags så tränade vi sedan åkte vi in till Hell Kitchen's flea market och kollade på massa häftigt krimskrams innan vi gick vidare till 34th street och shoppade lite. Lördags kvällen tillbringade vi alla på Beaches; skratt, skratt, skratt och dans, dans, dans... Det var länge sedan jag hade så roligt och skrattade så mycket....söndagen började med en mysig löprunda i solen innan brunchen. sedan åkte vi in till stan och promenerade runt en stund innan jag kramade Mark hejdå vid bussen...

Sedan så gjorde jag lite tråkiga söndagssysslor innan jag gick över till OV och umgicks med Mollan och Siri ett tag, sedan gick vi över till Lissa och John... snackade lite, bakade en supergod cookie cake och kollade på filmen The Tourist. Sedan promenerade jag hem och innan jag somnade så tänkte jag på alla roliga händelser under helgen innan jag somnade med ett leende på läpparna...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0