Emmy - måndag

Första dagen på veckan, första dagen efter spring break. Det var tungt att kliva upp imorse, särskilt när det var snöblandad regnstorm ute och bara 3 grader... Jag hade dock en väldigt rolig första lektion; team sports. Idag började vi en unit med fotboll, vi tränade på att kicka bollen med olika kroppsdelar i olika sekvenser osv. Det var jätteroligt och jag ville fortsätta när lektionen tog slut... därefter så pluggade jag inför mitt mitterminsprov i Yoga. Efter lunch tränade jag elipse i 40 min, hade snack med coach om utomhusäsongen och sedan middag och för en stund sedan kom jag precis tillbaka från Yoga lektionen.

Jag har väldigt bra måndagar och fredagar i skolan, två roliga/intressanta lektioner på måndagar och en intressant lektion på fredagar!! Perfekt början och avslut på veckan!
När duschen blir ledig ska jag duscha sedan blir det kinesiologi prov. Vi ska lära oss alla muskler i axeln, deras orgin, insertion och action tills på torsdag. plugga, plugga, pluggaaa!







Jag, Micke och Andrea gick ut och åt middag i lördags. Vi åt middag uppe på en mysig takterass med fin utsikt. Månen var extra stor den kvällen så det var riktigt häftigt utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0