Emmy - inspirerande och motiverande!!!

Våran lärare hade med sig sin hund imorse till lektionen. Vi har labb på fredagar och är runt 10 personer i klassen som jobbar med olika slags experiment. Idag experimenterade vi med movement time och relative timing genom att göra olika praktiska experiment. Hunden Buddy sprang omkring i klassrummet och blev bortskämd med allt klappande och kliande, och så turades vi om att studtsa tennisbollen runt i klassrummet så Buddy fick jaga den...
Det jag egentligen vill säga med det här inlägget är att jag verkligen älskar min utbildning här på Manhattan College, vi är en grupp studenter som läser i princip alla lektioner tillsammans och vi har alltid lika roligt på lektionerna. Mycket, mycket skratt, och även om det ibland inte är så roliga lektioner så får mina klasskompisar alltid mig på bra humör. Lärarna i physical education är dessutom jättebra och inspirerande och när det är så få studenter i varje klass så lär de känna oss studenter vilket gör lärar-student relationen mer personlig och det tycker jag gör att vi har en jättebra stämning på lektionerna.
den här labbrapporten har jag skrivit på hela veckan, lämnade in den imorse!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0