Emmy - Spring Break in Arizona

Söndag= sista dagen på vårat spring break. Imorgon börjar skolan igen, och jag har ingen mjukstart; tre prov, en uppsats och två quiz... känner lite att jag borde ha pluggat under veckan, och känner verkligen att jag borde ha pluggat idag. Men det gick inte att plugga när solen sken och när jag ville göra allt annat förutom att just sätta mig ner och plugga.. och idag så är min ursäkt att det är sista dagen på lovet så det är ok att ta det lugnt... Det är en dag imorgon också, då är det bara att ta tag i allt igen...

Jag vill tillbaka till Arizona, tillbaka till solen och värmen, tillbaka till de härliga promenaderna, träningen i top och shorts, poolen, shoppingen vid utomhus köpcentrena, den goda maten, sällskapet, och ja jag vill verkligen tillbaka till allting...

 









förutom hårda träningspass så hann vi även med en tävling. Jag sprang 800m på 2.12.93. Jag varvade på 62.8 och sprang en väldigt snabb tredje 200m så vid 600m hade jag 1.32... vilket betyder att jag sprang sista 200m på 41s, vilket är helt oacceptabelt. Det kändes väldigt väldigt bra fram till cirka 620m.. och jag kände verkligen att det skulle bli en bra tid... Men sedan vet jag inte vad som hände, min hårda öppning straffade sig... jag är dock nöjd med tiden då det är min bästa säsonsöppningstid hittills och så har jag varit skadad med min vad två veckor innan förra veckan.. så med tanke på det så var detta väldigt bra sprunget, och jag vet att det finns mer men det får jag bevisa en annan gång...

Kommentarer
Postat av: papa

Jag hade åxå sprungit bra om jag hade en djävul med eldgaffel efter mig! Skitrolig bild som lättar upp fast det är tung måndagmorgon! Kram Pappa

2011-03-21 @ 07:05:37
Postat av: Micke

haha, sista bilden är ju så jävla bra! haha :P

2011-03-21 @ 13:50:20
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0