Emmy - springer barfota i gräset och glassar vid poolen



Den här bussen såg vi idag under morgonpromenaden... den beskriver rätt bra hur det är just nu: flashback från förra året... men jag klagar inte för jag har det hur bra som helst här i Arizona; tränar, promenerar i det underbara vädret, ligger vid poolen och steks och lyssnar på musik och njuter av mitt Spring Break... var tvungen att gå inomhus och gömma mig från den strålande solen då vi ska träna om en timme...effektiv som jag är så sitter jag inte här och slösurfar runt på bloggar och facebook utan jag tar viktiga beslut om framtiden...

Studera.nu öppnade idag, och jag allt jag tänker säga är att jag skickade in en ansökan till samma utbildningsprogram men till fem olika skolor... vill dock komma in på förstahandsvalet ang skola!!! Nu kan jag inte göra mer än att hålla tummarna och vänta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0