SPRING BREAK

Befinner mig for tillfallet i LA dar jag ska heja pa tjejerna som ska tavla har i helgen. Jag skulle ha sprungit men coach hade en annan plan for mig och ville att jag skulle fokusera pa traningen och tavla pa en storre tavling om tva veckor. Det hade varit roligt att tavla for jag kanner mig i form men samtidigt sa later det smart att fokusera pa att fo in bra traningspass och sen go all out pa tavlingen i Arizona om tva veckor :)

Just nu sitter vi i lobbyn pa hotellet och vantar pa vara rum, kollar pa tv och kakar lunch. Jag har redan haft tva koppar kaffe och mumsat cinnamonn wheat sticks... Jag kommer formodligen dela rum med Alma och Chris :) Inte manga andra kvar har nere i lobbyn..

Nu har vi spring break - wooohhooo! Jag skulle ha akt till San Francisco med Chris och hennes syster men coach vill att vi ska stanna och trana sa jag kommer att stanna i San Diego och trana och njuta av ledigheten. Forhoppningsvis kommer vi ha sol sa jag kan spendera dagarna vid poolen.

Tjejerna springer 10k ikvall klockan 20.40 och 800m ar klockan tjugo i sex - ska bli roligt att heja pa men kanns konstigt att vara har och bo pa hotell och grejs och inte tavla. Men men det blir en chill helg och en bra start pa var spring break :)

Best roomie :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan ni inte skriva och berätta om hur ni gick tillväga när ni ville plugga och friidrotta i usa? sökte ni själva, åkte ni med nån orginisation?

2011-03-27 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0