Superexcited!!

Spring Break är snart över, det har gått alldeles för fort! Men det är fortfarande fyra dagar kvar som ska avnjutas men jag kommer att behöva plugga en eller två gånger utav dom dagarna... Baah! Har apmkt att göra i skolan. Any ways nu över till något roligt! Jag har köpt en ny dator, en MacBook Pro! WOHO! Min andra dator har varit död nu i över en månad och min granne kunde inte fixa den... Baah! Så jag slog till och investerade i en Mac dator. Mycket stilig och superbra! Jag sitter och skriver från den nu, är hemma hos tjejerna i down town. Jag och Amy ska kolla på film snart...

Kommentarer
Postat av: Mum

ta med den gamla hem , så kan farbror data doktor Thom titta på den :)

2011-04-02 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0