We R who we R

Tidigare i veckan var jag riktigt less; forst slutade min dator fungera, sen pajade cykeln nar jag blev pakord av en bil som skulle svanga nar jag kom cyklandes MED lyse PA cykelvagen, och sen glomde jag min ipod nar jag var och tog ett ice bath. Men i fredags sa gick jag med cykeln till en affar som fixade den for 140 kr och igar fick jag tillbaka min ipod for nagon hade hittat den och lagt den i sjukgymnasternas lost and found box. SCORE! Nu ar det bara min dator kvar, ska kolla om Seb har tid att kolla pa den annars ska jag ga till affaren brevid skolan och se om dom kan fixa den, hata hp!

I lordags tavlade vi i San Diego men pa den andra skolan, UCSD. Jag sprang 400m, mest for traning. Gick helt ok med tanke pa att vi inte har kort nagon snabbhet annu. 58.6 sek. Hela sondagen spenderade jag i bibblan for att plugga till ett prov jag hade igar. Jag fick B pa provet. Lite besviken faktiskt eftersom jag spenderade sa mkt tid pa att plugga for det. Men men. Det var svart. Jag borde vara nojd. Dislike social research classes.

Annars da? Solen skiner och det ar tre dagar innan vi aker till VEGAS!!! Wooohoooo! Superexcited! Vi ar sju tjejer som ska till Vegas over helgen och vi kommer ha saaaa underbart roligt!!! Toppenbra gang :)




Jag maste shoppa innan Vegas, behover tva nya partyklanningar och ett par nya klackar. Forhoppningsvis kommer jag ivag pa torsdag efter min lektion... I LOVE SHOES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0