20 dagar, snart 19.

Antligen fixade Empan problemet pa bloggen. Dom hade haft problem pa blogg.se under helgen och jag mejlade dem och fraga hur vi kunde fixa bloggen och da sa dom nagot om kodmallar och grejs - Eeeeemmmy! haha... Jag har absolut ingen koll pa var blogg mall och grejs. Any ways nu ar det fixat, tack Empan :)

Jag kom precis tillbaka fran Yoghurtland. Yumm! Tre nya smaker, mint chocolate, cinnamonn och devils food. Superdupergott!!! Jag alskar yoghurtland, alltid lika gott, gar liksom inte att bli trott pa det.

Idag skrev jag mitt prov i sociologin. jag tog provet tillsammans med en annan tjej. nar jag fick provet sag jag att det stod Soc 150 och provet var fran 2006. Var klass heter Soc 102... Jag fragade lararen om det gjorde nagot och han sa att det var samma sak. Ok fine. En annan sak som var konstig var att den andra tjejen hade 70 fragor pa sitt papper och jag hade bara 45. Jag berattade det for klassens lararstudent men hon sa att jag skulle "mind my own buisness and focus on your own test". Fine, jag skriver klart provet, gar tillbaka till lararens kontor och berattade for honom att jag bara hade 45 fragor och da sager han, I wished you told me earlier. WTH! Jag forklarade att jag pratade med lararstudenten och att jag faktiskt berattade for honom att jag hade fatt ett gammalt prov, men da sa han inget. Sa irriterande. Jag skrev mitt namn pa provet sa forhoppningsvis rattar han mitt enskilt och inte med dom andra for da kommer jag ha 30 fel... Haha skitflum och valdans irriterande. Any ways nu ar den klassen over. Jag tog slutprovet for den klassen tidigare eftersom vi ska aka ivag pa tavling imorgon.

Conference i helgen i Colorado. Det regnade, snoade och haglade idag tydligen. Brr! Ska packa snart. Min halsena gor fortfarande ont, jag ar inte taggad pa att springa i helgen i regn och rusk med en halsena som gor apont. Jag vill bara hem. Jag vill inte skriva mina tre resterande prov. Jag vill hem till vart nya hus, jag vill hem och gosa med hundarna och umgas med min familj som jag saknar mer och mer for varje dag jag raknar ner. Vi ses snart!

Jag och mina tva rumskamrater :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0