Emmy - busy bee!

är precis vad jag är just nu.. busy busy busy! Mycket att fixa och trixa med innan jag åker iväg imorgon till May Camp och så måste rummet och packningen vara klar för att åka hem till Sverige direkt efter lägret... och så har jag visst min svåraste final ikväll, den har jag inte riktigt prioriterat att plugga inför..

nu ska jag äta frukost, sedan ska Meghan och jag iväg till Rite aid och post office, sedan ska jag till studievägeledaren, äta lunch. plugga, plugga, plugga anatomi, skriva prov, äta middag, packa, iväg på goodbye party hos Tobbe och Mollan, sedan blire nog ett besök tvärs över gatan...

Ha det en bra dag, jag hör av mig om jag har tid under May Camp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0