Emmy - det är inte lätt att avsluta 7 kurser + en labb

tiden räcker liksom inte riktigt till... igår hade jag slutprov i anatomi labben, ídag har jag skrivit slutprov och lämnat in skill analysis paper i kinesiologin, haft slutprov och lämnat in min notebook i gymnastiken, ikväll ska jag lämna in en debatt uppsats och avsluta sport filosofin... i helgen åker vi iväg och tävlar lördag till söndag.. måndag ska jag har prov och inlämning i team sports, och uppsats inlämning i Yoga sedan mördaruppsatsinlämning på tisdag i motor learning.. Veckan därpå är det slutprov i anatomin och motor learning.. 
                                                     Nu Kör Vi Empan!!!!











































Kom ihåg: man kan inte få allt, men man kan få det man vill!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0