Emmy - Ida och Josefin på besök i the big apple!

Tjejerna åkte vidare i torsdags, det har varit helt fantastiskt att ha dom här!! Dagarna gick alldeles för fort, men vi hann med huuuuur mycket som helst!! bland annat så har vi promenerat runt i central park, rott roddbåt i the lake vid the boat house, 5th avenue, times square, brooklyn bridge, chinatown, the village, chelsea, the highline park, little italy, festat på en club downtown tillsammans med 8 svenskar och 3 amerikanare, gått på baseball match, ätit på Max Brenner's chokladrestaurang, gått på lektioner, visat runt på campus, träffat tränare och mina vänner, och mycket mycket mycket mycket mer!

Vi har skrattat i massor, sovit alldeles för lite och hunnit med massor samtidigt som vi inte hann med allt
(men då finns det ju en anledning att komma tillbaka)... Alla mina vänner här tyckte jättemycket om tjejerna, och det förstår jag för dom är två härliga tjejer som jag alltid har roligt tillsammans med!! Tack tjejer för en fantastisk vecka med massa äventyr (mycket som är förbjudet att berätta här "what happens in NY stays in NY"), love you long time!!!






Tillsammans är vi oslagbara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0