Emmy - nedräkning... 27 dagar kvar!!!

Nu är det mycket som kommer hända inom en väldigt kort tid!!! Här är lite av det som jag har framför mig innan jag flyger hem över stora blå och får krama alla igen (längtar).

7-8 May: MAAC, dags för conference! Nu ska vi se till att vinna!!! Jag kommer förmodligen springa 4x800m, 800m, 400m H och så är jag alternate på 4x400m också. Kommer bli en tuff helg men det ska bli kul!!!

10 May: Last day of classes. SPRING FLING!!

11 May. Block M dinner. Alla athletes på skolan äter middag, får priser etc för året som gått.

12-17 May: Finals week= slutprov i alla ämnen! (aka pluggatillsögonentrillarur vecka!!!)

18-29 May: May Camp. 10 dagar mitt ute i skogen tillsammans med alla Physichal education studenter. Vi ska läsa kurser, go hiking, segla, göra olika gruppäventyr och mycket mer. Har hört att lägret brukar vara jättejätteroligt så jag ser fram emot det!!

30 May: planet lyfter hem till Sverige!!!!! <3 <3 Can't wait!

Älskar och saknar er jättejättemycket!!! <3

Kommentarer
Postat av: Mum

<3 <3 <3 Crazy K´S

2011-05-04 @ 04:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0