HOLA

Klockan ar kvart i atta och jag vill bara somna om. Men jag ska satta mig vid koksbordet sa att jag inte kan somna och plugga plugga plugga. Jag har min nast sista final om tva timmar och efter det ska jag lasa tre kapitel och sen ta mitt sista slutprov online ikvall. Sen soooommmmaaarr!!!! Jag har suttit i bibblan varje dag/kvall nu i tva veckor, kommer kannas konstigt att inte ga dit imorgon kvall hahaha... I morgon ska jag stada och fixa med presenter till kvallen da vi har avslutningsmiddag med laget :) Efter middagen ska vi hem till Julia innan vi ska springa undie run som ar vid midnatt. Undie run ar en tradition som har gatt av i flera ar har pa San Diego State University. Man mots pa en plats och sen slanger man av sig klader i en hog, tills man star i underklader, och den hogen doneras sedan till roda korset eller typ radda barnen. sen springer man en utmarkt bana och folk star pa sidan och hejar pa. flum. Na nu ska jag satta igang med terminens sista plugg, aaah! Go Go Go!!!

Kommentarer
Postat av: agnes

Hej Fia!

Ser att du pluggar på San Diegos State Uni. Jag har själv lite funderingar på att ansöka dit nästa år så tänkte om jag kunde få ställe lite frågor till dig ang. skolan och livet allmänt i SD. Du kan väl höra av dig till min mail ifall du har lust.

Hälsningar

Agnes

2011-05-22 @ 04:20:57
URL: http://www.agnesutomlands.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0