I was at the top now it is like Im in the basement - eller jaa typ.

Kom precis hem fran en tavling i LA. En tavling som jag akte till med fyra andra tjejer i laget for att forsoka persa pa 800m sa att jag kunde kvalificera mig till Regionals. Nasta helg har vi conference, men det ar i colorado sa det kommer inte bli nagra snabba tider dar eftersom det ar hoghojd. Jag kande mig i bra form for dagens lopp. Jag var i forsta heatet, sprang forsta 200m pa 28sek, varvade pa 60 sek, vid 600m hade jag 1.31. Sen nar det var 150m kvar forsokte jag trycka men det gick inte, jag sprang aldrig in i vaggen, dog aldrig, utan jag sprang pa i samma speed och kom i mal pa 2.10. Jag har sprungit alla mina lopp iar pa 2.10 forutom ett pa 2.09 och forra helgen raknas inte eftersom jag blev stampad och snubblade till och joggade i mal sista 100m. Vet inte vad jag gor fel, kanner mig stark men jag har inget speed, jag kan inte trycka till sista 150m som jag kunde gora forra aret. Sista 150m var min starkaste del nu ar jag stark forsta 600m och sen vet jag inte vad som hander sista biten... FRUSTRATION!!!
Klockan ar halv elva pa kvallen, meningen var att jag skullle till tjejerna som ar i Down Town redan, dom ska ut i kvall, jag vill ga ut med dom men jag har ingen skjuts och jag vill inte ta en taxi... Sa nu ska jag sitta ensam hemma ikvall, plugga lite innan jag somnar. Imorgon blir en STOR pluggdag. Tre finals nasta vecka plus en presentation.

Sahar ser mina tva resterande planerade veckor ut (for er som ar intresserade):
Mandag - slutprov i sociologin, presentation i min research klass.
Tisdag - slutprov i european studies klassen. plugga arslet av mig resten av dagen/kvallen.
Onsdag - slutprov i min andra sociologi klass. packa och borja lasa massa kapitel for mina andra finals.
Torsdag till Lordag kvall - Conference i Colorado.
Sondag - PLUGG
Mandag - prov i research klassen. efter den maste jag plugga plugga plugga i bibblan.
Tisdag - Uppsatsskrivande i min European studies klass. Sen plugg och sen slutprov i min woman studies klass.
Onsdag - DONE WITH FINALS! Vi har var track banquet :) Far reda pa om min tid rackte till Regionals, troligtvis inte :(
Torsdag - Fixa massa pappers arbeten, klass schema for nasta termin o s v.
Fredag - Jossan och Ida, som var och halsade pa Emmy for ett par veckor, sen kommer hit :)
Lordag - Amy och Sara tar examen. Examens firande i deras lagenhet sen kanske utgang.
Sondag - Alma tar sin examen. Examens firande hemma hos henne.
PUUH!!! Im gonna have two busy weeks... Go go go! Lite sorligt att jag vet redan nu hur mina dagar kommer att se ut tva veckor framover...

Min nya kompis :) Supergosig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0