Nedrakningen kan borja... 22 dagar kvar!

Har befinner jag mig just nu, begravd i ett hav av plugg. Jag har precis gjort klart min study guide for mitt prov pa tisdag. Nu tog jag en paus och snart ska jag borja plugga for mitt slutprov som jag har imorgon.
Haller tummarna for Emmy som tavlar idag, hon skulle kora tre grenar. WOW! Go Empan!
Nu ar det inte lange kvar innan jag aker hem, langtar sa efter er dar hemma!!! 22 dagar kvar.
Vid fyra ska jag till Starbucks och deras happy hour. Dom har happy hour med halva priset fram tills den 15onde, WOHO! Jag ska unna mig en bamse stor caramel frappucino.
Ikvall ska jag till bibblan och mota upp min grupp for var presentation imorgon och sen ska jag plugga med en kompis till provet vi har imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0