REGIONALS

Ibland gar det inte alltid som man vill. Jag har deppat, gratit och tankt massa negativa tankar. Men det tog mig igen vart och det ar mycket roligare att vara glad. Jag kan inte gora mer an mitt basta och min kropp ville helt enkelt inte springa fortare. Det var pinsamt och valdigt trakigt och ledsamt men sant som hander. Massa pep talk med Richard, Chris, Empan, Mary och massa andra sa insag jag att det var valdigt dumt att deppa ner mig totalt over ett lopp. Jag kom till Regionals, en stor tavling med over tusen pers pa laktaren. En haftig upplevelse! Sen fick jag traffa Mary och tjejerna och prata lite svenska igen. Mary ar klockren, alskar den tjejen! Sen har det varit roligt att fa besoka Oregon och springa pa deras beromda bana. Det har varit en larorik, regnig(inte bara i regn utan aven i tarar), langtrakig, rolig resa som jag kommer att minnas lange :)                                                                                     .
"Heyy girl! I watched your race online last night and was rooting for you. I know your last race didnt end like you wanted but you still kicked major ass this season! See yuh next year!"

"you're still the boss in my book fiaaaa don't you even worry!"

"shut up your the best"

Nagra inlagg fran facebook... Den forsta ar fran en tjej som jag brukar tavla mot. Jag har inte pratat med henne sa mycket men hon verkar var en rolig tjej och jag blev valdigt glad nar hon la till mig pa facebook och skrev det dar till mig :) 


Pa mandag aker jag hem till Sverige igen - mot nya aventyr!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0