The alphabet has plenty of more letters if plan A does not work out

Vad händer med bloggisen? Nada! Ber om ursäkt för riktigt dålig uppdatering, fyra veckors uppehåll och inte ett enda inlägg från Empan! Hmm måste förbättra oss för vi har massa spännande saker att berätta. Jag kanske kan spendera mindre tid på 9gag.com och skriva några rader här i stället ;) För er som inte vet vad #9gag.com# är för något så ska jag meddela er om att ni går miste om något. Jag är beroende! Spenderar mer tid på den sidan nu än jag gör på facebook... Det var Hanna, en tjej i laget, som visade mig sidan för ett par veckor sen och nu är jag beroende. Det är en sida där folk lägger upp roliga bilder, klockren hemsida!! Här kommer några roliga bilder från hemsidan:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0