Arlanda

Sitter på flygplatsen, planet är försenat i två timmar så jag tog mig en kaffe och sitter här vid gången och kollar på allt folk som går förbi. Jag tycker det är roligt att kolla på folk på flygplatser. Alla är på väg någonstans och många verkar förväntansfulla över att resa. Jag är också glad över att åka tillbaka, samtidigt som jag är ledsen över att lämna alla här hemma i Sverige. Det är med blandade känslor jag sitter här och väntar på mitt långa flyg, men jag vet att när jag väl är framme så kommer allt kännas otroligt bra igen. En liten tjej började gråta när hon tog farväl av sin pappa vid incheckningen, hennes ledsamhet smittade nästan av sig till mig, jag fick hålla mig för att inte börja storböla. Jag har vant mig vid att säga säga hejdå för jag vet att tiden går fort och att det inte dröjer länge innan vi ses igen. Sista året nu, många "last time" upplevelser att njuta av. Nu ska jag gå och kolla in böckerna och köpa några fler tidningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0