Kaos

Igår lagade min rumskompis pojkvän middag till dem, det blev friterad kyckling med ris och gröna böner. Nu när jag gick till köket för att fylla på min vattenflaska (viktigt att dricka mycket innan en tävling i den här hettan) så står min rumskompis och friterar kyckling. Hon är helt övertygad över att hon kan laga godare friterad kyckling än sin pojkvän. Igår hade dom en romantisk middag ute i köket men jag fick med mig en smakprovstallrik in till rummet. Så jag satt inne på rummet och kollade på tv och mumsade friterad kyckling medan de hade en romantisk middag ute i köket med tända ljus och fint dukat. Jag hjälpte honom duka fint och tända ljus! Men det var inte därför jag skrev, väl ute i köket för att fylla på vattnen i vattenflaskan så glider jag fram eftersom hela golvet är fullt av fett från hennes friterande. Plus att innan det så brände hon de första kycklingklubborna så vår lägenhet var fylld med rök och hon satte igång brandlarmet. Inte nog med att vi har matfett över hela köket, det låg mjöl över allt för att hon råkade spilla. Jag säger som hennes pojkvän sa tidigare; "this chicken better be good".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0