FINALLY

Jag har velat gått till The Cheesecake Factory väldigt, väldigt, länge och ikväll blev mitt första, av väldigt många kommande, besök till restaurangen. Stället var heeeelt underbart! Maten var huuuur god som helst och till efterrätt delade vi på en choklad cheesecake. Jag är fortfarande i chocktillstånd, helt sjukt gott!! La familia - när ni kommer hit nästa år, påminn mig att vi måste äta middag på Cheesecake Factory minst en gång under er vistelse här. Till er alla som kommer besöka USA, ni MÅSTE gå till den här restaurangen! Kan inte fatta att jag har väntat så länge, tänk att jag har gått miste om något så gott under mina tre år som jag har varit här. Måste dit massa massa mer gånger innan jag åker hem. WOW!

Inne i restaurangen har dom ett konditori med alla deras olika cheesecakes uppradade. Dom har huuur många olika sorters cheesecake som helst. Måste dit snart igen och testa en annan cheesecake till efterrätt. Yuum!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0