I have the time of my life

Jag har hittat en ny favoritserie, New Girl, som visas varje tisdag. Så himlans klockren serie - massa skratt och roliga kommentarer. Huvudrollen är Jess som är galet knasig, men cool på sitt egna sätt. Hon är sig själv och struntar i vad andra tycker om henne.
.
Min kompis sa häromdagen att han tyckte jag påminde honom om Jess, framförallt för att hon sjunger lika mycket och ofta som jag gör. Min rummis sa också att hon tyckte sig se likheter. Haha vad vet jag? Jag vet att det är en klockren serie som ni måste checka in, vem vet ni kanske blir lika beroende som jag.
.
Andra serier som jag är beroende av är Gossip Girl, Gilmor Girls, Friends, Teen mum 2, 16 and pregnant och Glee.
Decisions, decisions...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0