Story of our lives

KLOCKREN VIDEO!!!
Nu har jag precis skrivit klart min uppsats om Karl Marx Alienation theory. Satt hela dagen igår och pluggade. Segt, men jag hade mycket att ta igen eftersom jag inte fick mycket gjort när vi var i New Mexico för våran conference. Nu ska jag käka lunch sen cykla till skolan för att behandla mitt knä som börjat göra ont. Jag körde med kineso tejp i helgen och det hjälpte mot smärtan, ska be dem köra samma tejpning idag så att jag kan vara med på träningen. Det är stela muskler som gör att mitt knä gör ont, så inget allvarligt.
Min tejpning är inte lika avancerad men här har ni en bild på vad kinesiolog tejp är. Fungerar riktigt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0