Super Bowl Sunday

Jag gillar inte Amerikansk fotboll sa mycket, men det kan vara roligt att titta pa ibland och Super Bowl har klockrena reklamer! Jag bryr mig inte sa mycket om matchen utan kollar for att se alla coola reklamer. I gar sag jag lite av matchen, men sen akte jag med tjejerna till Panera for att plugga. Vi var inte sa effektiva utan snackade mest, men jag fick det mesta gjort. Ska lasa sista artikeln nu innan traningen, sen ta en power nap. Har lektion ikvall efter traningen. Sista harda traningen innan fredagens tavling. Ska springa 800m pa fredag, har inte andrat traningen speciellt infor det loppet, utan fokuserar pa att bygga upp infor utomhussasongen. Det blir bara tva tavlingar inomhus, forhoppningsvis kommer min kropp ihag hur det kanns att springa 800m, for det var ett tag sen jag sprang snabbt. Det ar bara att kooora!! Jag ska springa pa och ha roligt :)

Kommentarer
Postat av: Mary

så jädra bra reklam!!!! heheheh

2012-02-07 @ 05:24:44
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0