Back pain

Jag börjar bli gammal, eller så är det alla åren av löpning som börjar visa sig. Nej så farligt är det inte, jag är bara väldigt stel efter all träning så mina muskler drar ihop sig och skapar smärta i nedre delen av ryggen. Jag har aldrig sprungit så mycket som jag gör just nu så min kropp är inte van vid alla kilometrar vi betar av. Jag ska stretcha och köra på form roller och försöka få bort det. Det kommer ta sin lilla tid men det blir bra snart. Form roller är en rulle som man sitter, lutar, ligger på och trycker bort muskelknutar och grejs. Asbra grej, ska köpa med mig en hem till Sverige. I dag körde jag ellipse-maskin istället för att springa i en timme för att avlasta ryggen lite. I morgon blir det bana igen, superduper excited!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0