Hello långdistans!

I dag sprang vi 18km distans på träningen.. Jag ökade sista 5km och tog det rätt så lugnt första 13km. Helt gaaaaalet! Som tur var sprang jag med min ipod för att peppa mig själv, och den behövdes! Oh may vad långt det var, riktigt segt men jag tog mig igenom det och unnade mig en stor laxbit till middag samt en chokladbit till efterrätt. Yuumm!! Veckan har gått fort. Vi är inne i en hård träningsvecka så jag har inte gjort mycket mer än gått på lektion, tränat, cyklat hem ätit och sovit varenda dag. Helt slut! I morgon har vi gym på morgonen sen är vi lediga resten av dagen så jag ska passa på och unna mig en dag vid poolen. I dag hade vi 26 grader stekande sol och i morgon ska det bli lika fint. Love Sun Diego!! Nu ska jag läsa lite innan jag lägger mig i soffan och kollar tv. Vi hörs mina damer och herrar! Hoppas ni får en bra fredag där hemma i snön! Jag lovar att sola lite åt er också ;)
Jag och Empis och våra misslyckade försök att ta en bild ihop när vi låg och solade på våra badmadrasser, härliga minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0