Hoooolaaa!

Helgen var inte så himlans händelserik. Spenderade mesta tiden ute i solen och njöt av det sköna vädret :) Jag spenderade hela lördagen vid poolen med Taylor. Vi gick förbi och tittade på Julias tennismatch, efter det gjorde vi en en myskväll med film. Vi kollade på the Abduction, den var rätt så bra men lite tråkig faktiskt. Vi gjorde en hårmask med ett hemmagjort recept med en mix av majonäs, olivolja och ägg. Taylor hade testat det innan och jag ville testa det. Det stank jätteäckligt och det var svårt att få ur allting ur håret men efteråt var mitt hår hur lent och fint som helst. Kommer definitivt göra om det! Vi hade röran i håret för 20 min sen tvättade vi ur det med shampo och balsam.
.
I söndags åkte jag till stranden med Julia och Kristin, två tennis spelare som går här på skolan. Båda är från Tyskland. Väldigt roliga tjejer! Julia har precis köpt en ny fin röd bil så vi kommer kunna hitta på massa skoj nu i framtiden. Woho!! Efter stranden satt jag med en uppsats, som skulle in idag, resten av kvällen. Nu börjar allt, bara att hänga med vågen och försöka att inte hamna efter. Go go go!!!
En bra låt som Empan skickade till mig imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0