Julen 2011

Jullovet började med att jag åkte till Emmy för att spendera en dag i New York för att sedan flyga tillsammans hem till Sverige en dag senare. Jag flög från San Diego sent på kvällen så jag landade tidigt lördag morgon i New York. Tog subwayn till en trött Empan som kom och mötte mig, sen gick vi till rummet och sov någon timme till. Efter det vart det frulle med Röjan och sen träffade jag deras tränare. Jag har mött en av dom tidigare men nu mötte jag deras sprint coach också, det var trevlans... Sen åkte vi in till the Big apple, whoop whoop! Vi gick runt i central park och sen kollade vi in city livet och spanade in lite olika affärer. Central park är hur stort som helst!! Jättemysigt att gå runt där och spana på allt folk och bara ta det lugnt. Det var svinkallt för mig så Empan lånade ut sin tjocka jacka till mig som tur var så slapp jag frysa så mycket haha... På kvällen träffade jag hela härliga gänget och dansade hela kvällen lång. Riktigt rolig dag med min andra hälft <3

Efter den här bilden gick jag och sjöng på låten "Imagine aaaalll theee peeeoppleee" ett bra tag efteråt hahaha typan mig.

Ser ni mig där upe på bron? Nedanför till höger tar dom förlovningsbilder aww

Jag och Emmy's rumskompisar

Oh yeaaah, dance dance dance!!!

 

Efter en lång flygresa var vi äntligen hemma. Vi spenderade vår första jul hemma i vårt nya hus. Farmor och Göte kom över på middag sen åkte vi över till familjen Forsmark och träffade alla. Julen var riktigt mys och var var skönt att vara hemma med alla nära och kära igen. Jag sov rätt så mkt, somnade många gånger i soffan tack vare jetlagen, men annars så tränade vi massa. Sprang med hundarna som älskar att springa med oss. Träffade tjejerna och fikade massa med kompisar. Juldagen var asrolig, vi dansade från 10 på kvällen till klockan var 2 och stället stängde. Träffade många gamla bekanta och nya roliga personer.

Före och efter bild

God jul önskar våra små sötnosar

En dag hälsade vi på Rebecca och hennes lilla N. När vi hälsade på henne i somras hade hon bara en stor mage och sen har vi följt henne på hennes blogg och nu fick vi äntligen träffa hennes lilla prins. Supersöt!! Längtar till sommaren då vi får träffa dem igen och se hur mycket han har vuxit.

.

Nyår firade vi i Täby villan med en massa roliga personer. Vi träffade Jossan som vi inte har sett sen studenten och sen firade vi dansandes in det nya året. Mycket rolig kväll/natt med roligt folk!!

Gänget som gick i samma årskurs på löpargymnasiet.

 

Nytt år, nya möjligheter!! Go for it

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0