Onsdag

Klockan ringde kvart i sju. Jag tog mig tid att göra mig söt i hopp om att det skulle finnas någon pudding i min första klass för dagen. Till min stora besvikelse hade jag klivit upp tidigt i onödan och kommer hädan efter sova lite längre innan jag klär på mig mjukisbyxor och någon t-shirt för att sedan cykla till lektionen som jag kommer ha varje måndag och onsdag morgon. Inte en enda snygging som jag kan spana på, inte i någon utav min klasser jag hade idag. BAH! Dagens i-land problem... Efter lektionen cyklade jag hem, tvättade bort sminket och tog på mig mjukiskläder för att chilla i soffan fram tills träningen klockan 2. I dag sprang vi två-hundringar, det kändes asbra. 10 x 200m @ 36 sec (4:30 1500m/4:48 mile ) Jag fick hålla mig för att inte springa för fort. I morgon blir det distans och på fredag är det bana igen. Go go go!!!
.
Min andra lektion var Industrial och Organizational psykologi. Väldigt intressant klass. Det var många svenskar på den lektionen, jag satte mig i andra änden av rummet. Svenskar på skolan dras till varandra och bildar små grupper, jag drar mig undan dem. Jag är här för att prata engelska och lära mig mer om den Amerikanska kulturen, svenska kan jag prata hemma, eller på skype. Min tredje lektion var gaaaaalen. Läraren var superspeedad och svor och skrek och hade sig. Hon var crazy, crazy craaazzyyy! Kommer bli en intressant lektion. Nu ska jag läsa lite för morgondagens lektion, sen zzzoovaa.
.
P.S Marianne hittade inga ljus till mig, dom säljer tydligen bara dom under vintern? Weird. Men Kelsie kanske hade en ljusslinga som jag kunde få låna, annars får jag vänta till nästa vinter. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0