Regn och rusk

San Diego är inte bara sol och bad. Under hösten och vintern regnar det en hel del. Det har regnat hela dagen, det blev uppehåll när vi skulle träna men nu när jag cyklade hem från min lektion började det spöregna igen. Kul. Nu ska jag laga tacos och sen ska jag krypa ner under min zebra filt och läsa inför morgondagens lektion. Träningen gick bra idag, vi körde 4x1000m med 6 min jogg/gå vila. Jag splittade på 3.22. Direkt när jag klev över mållinjen på den sista intervallen sa jag: I have to go to class. Och sen fortsatte jag jogga bort till omklädningsrummet. Alla runtomkring mig började skratta och tänkte väll att jag inte var helt klok. Äsch 4x1000m var väll ingen big deal, kom igen, nu är jag klar nu ska jag på lektion. Nej så var det verkligen inte, det tog mig ett bra dag att återhämta andan och sen småsprang jag till lektionen och ändå kom jag för sent. Lektionen varade i 30 min, istället för 2.40 h, så det var niiice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0