Tisdag - sista dagen innan skolan börjar igen...

Dagens tränings kommer att bestå av:

Core

2 mile warm up

Dynamic stretch

Progressive mile

8 x 80m strides

Mile cool down

Jag vaknade precis, ska käka lite frulle sen bege mig iväg till fotbollsplanen brevid skolan för att springa min progessive mile och stegringar. Efter det ska jag fixa i ordning mappar och anteckningsblock för skolstarten, blä. I kväll pratade tjejerna om en trip till Walmart och sen middag på Souplantation. Jag gillar inte Souplantation, vet inte vad det är men de har ett bra sallads bar men jag är ingen salladsälskare precis. Man blir mätt för en stund, sen blir man hungrig igen. Konstig mättnad. Deras andra matalternativ känns så B på något sätt. En gång när jag var där fick jag ont i magen och efter det har jag inte velat gå tillbaka. Synd att tjejerna jag hänger med älskar det stället... Tacka vet jag Whole Foods som vi alla tycker om och där det finns något för alla att äta... Nej nu kurrar magen, vi hörs!

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0