Träningsläger i San Clemente

Jag kom tillbaka till San Diego söndag kväll, Tay tay hämtade mig på flygplatsen och skjutsade hem mig, jag packade om väskan och en timme senare satt vi i bilen på väg hem till vår tränares hus för att bo där och träna i fem dagar. Det var fem intensiva dagar, vaknade och åt frukost klockan åtta varje morgon, tränade tre pass om dagen, många backpass. Jag var helt slut i kroppen men på något sätt orkade man ta sig igenom träningpassen. Mellan träningspassen hade vi träningslära och kost lektioner. På kvällarna kollade vi på motivational movies och alla somnade runt 11 varje kväll. Jobbigaste passet var backpasset med en backe som tog 15 min att springa uppför och som vi sprang uppför 3 gånger. Helt otroligt jobbigt, vår coach skjutsade ner oss i sin bil och sen sprang vi upp, åkte bil ner, sprang upp, åkte bil ner. Jag ville stanna flera gånger på vägen upp men bestämde mig för att fortsätta springa upp för backen som dom kallade Top of the world hill. Utsikten från toppen av backen var otroligt vacker och husen där var enorma. Jag tog bara ett kort för sen la min kamera av, här sitter vi i poolen, isbad och sen hoppade vi alltid i jaccuzzin brevid efteråt för att värma upp efter pinan i det kalla vattnet. Ett roligt och väldigt bra träningsläger!!

Sjöng på den här låten under hela lägret

 

Den här viden och sjukt bra och den här tjejen kan verkligen sjunga, WOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0