Plugg, iskallt väder och influensa

Min vecka har bestått av plugg. Hade ett prov igår kväll, sen har jag massa uppsatser och grejs som ska in. Annars har jag känt mig allmänt trött och frusen. Träningen har gått helt ok, lite kämpigt. Det har regnat hela veckan och varit så himlans kallt. Brr! Min rummis har fått influensa, hon har legat sjuk hela veckan. Stackarn!! Jag hoppas att det inte smittar... I morgon är det äntligen helg och i helgen får vi finbesök. Alma och Andy kommer hit och hälsar på. Vi har inte setts på jätte länge nu när dom inte bor här i San Diego längre. Förhoppningsvis kommer dom flytta hit igen efter sommaren, håller tummarna! Nu ska jag fixa en kopp te och kolla på veckans Gossip Girl avsnitt, woohoo!!

Doftljus från Ikea är asbra nu i kyligare tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0