Fullerton

"Fellow senior, Josefine Koskinen, also crushed her previous personal best 5K time (19:27.0), set on Oct. 1, 2011, at the UNLV Invite. Koskinen posted an impressive time of 18:19.6, to come in 10th place." (http://goaztecs.cstv.com/sports/w-xc/recaps/102012aab.html
 
Loppet gick skitbra, jag kande mig riktigt tung i benen sista 400m men det gick vägen ändå. Efter tävlingen åt vi lagmiddag på Buca di Beppo sen pratade vi massa JG under bilfärden hem (jg: juicy gossip). Jag var hemma runt 10, bytte om, sminkade mig lite snabbt och hoppade i klackarna och åkte till Down Town för att joina gänget som var på baren Tipsy Crow för att fira Taylors födelsedag. En fullspäckad kväll med massa skojs. Sov fem timmar för vi hade Arete imorse med laget klockan 9. Nu ska jag ner och kolla om grannarna har någon bra film som jag kan låna. Blir en lugn kväll för mig ikväll, det regnar och jag känner inte för att parta, plus att vi har conference nästa helg och jag vill springa superdupersnabbt!!
 
Haha såå himlans dåålig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0