I LOVE SKYPE

Empis på bussen på väg hem från en tävling, och jag på flygplatsen på väg till en tävling. Bilden är tagen för ett par veckor sen.
 
Snart är terrängsäsongen över, bara två lopp kvar, kanske tre om Coach tycker vi ska springa Regionals. Känns konstigt att jag Fia Koskinen kommer att säga det men jag kommer sakna terrängen. I år har jag sprungit riktigt bra och jag har inte insett att det här är min sista terrängsäsong här i San Diego. Försöker att inte tänka på det men när jag tänker på det går det ändå inte att förstå. Kommer nog inte att förstå att allt är över förren dagen då jag tar examen. Eller när jag åker hem till Sverige igen för soommaren och att jag stannar kvar efter sommaren... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0