Imagine Dragons

Mina nya grannar är toppen! De är ett gäng grabbar som jag börjat umgås med, riktigt roliga killar. Vi brukar gå till Incahoots, en countryclub där dom har gratis linedance och pardans lektioner varje dag klockan halv sju. Vi har inte varit där på ett tag för vi har haft mycket i skolan, men Incahoots snart är vi tillbaka! Det är alltid massa folk, och danserna är inte allt för svåra för de lär dig olika danser. Hur kul som helst!! 
 
Någon random video jag hittade på youtube för att visa er vad linedance är. 
 
I fredags åkte jag med grannarna till en konsert som var på USD (University of San Diego), en privat-skola och det var ett riktigt lyxigt campus. Verkligen hur fint som helst!! Självklart kommenterar en av killarna "Is this Hogwarts?" när vi går förbi ett gäng studenter som började skratta åt kommentaren. Eventet hade hur mycket gratis mat och donuts som vi smaskade på innan konserten började.
 
 
.
Jag hade inte hört någon låt av Imagine Dragons innan jag gick på konserten, men ooooj så bra dom är! Konserten var sjukt bra, alla sjöng med och dansade - det var en riktigt häftig upplevelse! Efter konserten har jag börjat lyssna mer och mer på deras låtar, så jädrans bra! Här har ni tre av mina favoriter just nu, som jag spelar om och om igen. 
 
WOOOHOOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0