Surflektion#5

Någon random video som visar rätt sätt att ställa sig på surfbrädan 
 
I dag hade jag surflektion, som jag har varje onsdag, och jag lyckades ställa mig upp och hålla mig kvar stående längre än 3 sekunder (som var mitt pers från förra lektionen). Det var hur coolt som helst! Jag lyckades skrapa mina ben längs sandbotten när jag åkte in för grunt med en av vågorna jag fångade. Nu har jag rivmärken och blåmärken på knänan, men det var det värt för det var en bra våg. Jag älskar att surfa, kan inte förstå att jag väntade så länge med att testa det men men bättre sent än aldrig. Jag ska öva, öva och öva tills jag blir bättre och bättre för känslan som uppstår när jag lyckas fånga en våg är obeskrivlig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0